Мобільна лояльність

Традиційні програми розвивають лояльність, прохаючи користувачів збирати бали або підписуватися на новини про продукцію. Проте, ефективність цієї маркетингової тактики знижується. Чому? Тому що винагороду за лояльність надто довго чекати.

Сьогодні клієнт бажає негайного задоволення і більшого електронного залучення під час покупок.

Поєднання Вашої програми лояльності з мобільним додатком може повернути зацікавленість покупця та споживача до Вашої діяльності та Вашого бренду:

  • відмовитися від пластикових карток лояльності на користь зберігання інформації в електронному гаманці
  • швидко зареєструватися в програмі лояльності
  • використовувати віртуальну картку в якості ідентифікатора в програмі
  • погодитися на мобільні пропозиції та знижки, доступні тільки в додатку
  • переглядати каталог із бонусами та замовляти бонуси
  • обмінюватися думками щодо бонусів
  • повертати бали за електронні квитанції
  • визначати найближчий магазин, переглядати інформацію про нього та отримувати напрямки
  • знаходити ексклюзивні пропозиції, доступні в найближчому магазині або у вибраного партнера-учасника
  • автоматично надсилати повідомлення про «відмітки» в магазині або зроблені повернення і отримувати бонусні бали
  • управляти обліковим записом програми та перевіряти кількість балів
  • переглядати історію всіх транзакцій
  • заповнювати анкету в обмін на бонусні бали