Системи управління потоком клієнтів

Більше 20 років компанія «Меллон» співпрацює з NemoQ, надаючи організаціям, які приймають все більшу кількість відвідувачів щоденно, рішення для однолінійних і багатолінійних черг, що допомагає покращити управління потоком клієнтів. Ці системи, зазвичай, складаються з:

  • Для зали очікування: принтер для квитків із серійним номером очікування та LED або LCD-екранами (цифрові табло) для відображення обслуговуваного номера у кожній точці/відділі та/або комерційних повідомлень
  • Для представника по роботі з клієнтами: програма для просування номерів і система відображення наступного номеру на екранах
  • Для керівництва: програма для управління та створення статистичних даних щодо часу очікування та обслуговування на кожного співробітника, точку та відділ

Основні переваги для організацій при впровадженні систем черги «Меллон»:

Для клієнта:

  • краще планування часу
  • покращена приватність і конфіденційність
  • знижений реальний і відчутний час очікування
  • комфортне і зручне приміщення для очікування
  • корисне проведення часу очікування
  • немає потреби стояти в черзі
  • приємні перші враження
  • корисна інформація на квитку

Для персоналу:

  • підвищена продуктивність
  • зменшення стресу
  • краще спілкування з клієнтом
  • збільшений обсяг продажів
  • зменшення скарг
  • точніша система винагород для працівників

Для керівництва:

  • підвищення продажів і перехресних продажів
  • створення професійного корпоративного рекламного образу
  • висока лояльність клієнтів, збільшення відвідуваності та зменшення відпливу
  • покращені можливості персоналу, збільшення продуктивності та зменшення витрат
  • інформація та сигнали в режимі реального часу (час очікування, кількість клієнтів та ін.) для негайного втручання з метою підвищення ефективності
  • зменшення коливань
  • точніша стратегія та здатність покращення у відділенні або регіоні

Для сучасного підприємства доступні такі додаткові можливості:

Програмне забезпечення для призначень онлайн:

Працюйте в тісному зв’язку з існуючоюсистемою черг або в автономній системі, дозволяючи клієнтам управляти своїми призначеннямионлайн за допомогою ноутбука, планшета, смартфона чи іншого мобільного пристрою.

Дистанційне оформлення квитків для скорочення черг у відділенні:

Тепер клієнти можутьотримати свої номери квитків через sms, а також побачити кількість клієнтів у черзі ще до свого прибуття до зали:

  • мобільна Черга для смартфонів: інноваційне рішення для черг від «Меллон», завдяки якому клієнтиможуть замовляти та отримувати свій номер квитка, порівнюючи час очікування у різних відділеннях,будучи поінформованими про своє місце у черзі в будь-який момент.
  • SMS для звичайних мобільних телефонів: Клієнт може запросити та отримати номер квитка в системі черги, а також приблизний час очікування.

Адміністратор є складовою системи черги, яка може застосовуватися:

  • Для управління потоком клієнтів У відділенні клієнта може зустрічати призначений співробітник банку, оснащений Адміністратором або звичайним сенсорним екраном TD.
  • Під час прибуття або реєстраціїПерсонал може бути оснащений Адміністратором або звичайним планшетом, а також ручним принтером для квитків.
  • Для запису призначень на місці, під час прибуття чи очікуванняСпівробітник, оснащений Адміністратором або звичайним сенсорним екраном TD, зустрічає пацієнта.

Панель відгуків клієнта:

Статистичні дані та опитування клієнта в реальному часі.

Поєднання панелі зі системою черг дозволяє зіставити отриману оцінкуз важливими показниками, такими як час очікування клієнта, тип проведених транзакцій і час обслуговування. Або ж її можна використовувати в якості сенсорного екрану, на якому відображатимуться рекламні чи інформаційні повідомлення, окрім оціночного вибору. Нарешті, доступна також онлайн-версія з тими ж функціями.