Системи управління потоком клієнтів
Більше 20 років компанія «Меллон» співпрацює з NemoQ, надаючи організаціям, які приймають все більшу кількість відвідувачів щоденно, рішення для однолінійних і багатолінійних черг, що допомагає покращити управління потоком клієнтів. Ці системи, зазвичай, складаються з:
- Для зали очікування: принтер для квитків із серійним номером очікування та LED або LCD-екранами (цифрові табло) для відображення обслуговуваного номера у кожній точці/відділі та/або комерційних повідомлень
- Для представника по роботі з клієнтами: програма для просування номерів і система відображення наступного номеру на екранах
- Для керівництва: програма для управління та створення статистичних даних щодо часу очікування та обслуговування на кожного співробітника, точку та відділ
Основні переваги для організацій при впровадженні систем черги «Меллон»:
Для клієнта:
- краще планування часу
- покращена приватність і конфіденційність
- знижений реальний і відчутний час очікування
- комфортне і зручне приміщення для очікування
- корисне проведення часу очікування
- немає потреби стояти в черзі
- приємні перші враження
- корисна інформація на квитку
Для персоналу:
- підвищена продуктивність
- зменшення стресу
- краще спілкування з клієнтом
- збільшений обсяг продажів
- зменшення скарг
- точніша система винагород для працівників
Для керівництва:
- підвищення продажів і перехресних продажів
- створення професійного корпоративного рекламного образу
- висока лояльність клієнтів, збільшення відвідуваності та зменшення відпливу
- покращені можливості персоналу, збільшення продуктивності та зменшення витрат
- інформація та сигнали в режимі реального часу (час очікування, кількість клієнтів та ін.) для негайного втручання з метою підвищення ефективності
- зменшення коливань
- точніша стратегія та здатність покращення у відділенні або регіоні
Для сучасного підприємства доступні такі додаткові можливості:
Програмне забезпечення для призначень онлайн:
Працюйте в тісному зв’язку з існуючоюсистемою черг або в автономній системі, дозволяючи клієнтам управляти своїми призначеннямионлайн за допомогою ноутбука, планшета, смартфона чи іншого мобільного пристрою.
Дистанційне оформлення квитків для скорочення черг у відділенні:
Тепер клієнти можутьотримати свої номери квитків через sms, а також побачити кількість клієнтів у черзі ще до свого прибуття до зали:
- мобільна Черга для смартфонів: інноваційне рішення для черг від «Меллон», завдяки якому клієнтиможуть замовляти та отримувати свій номер квитка, порівнюючи час очікування у різних відділеннях,будучи поінформованими про своє місце у черзі в будь-який момент.
- SMS для звичайних мобільних телефонів: Клієнт може запросити та отримати номер квитка в системі черги, а також приблизний час очікування.
Адміністратор є складовою системи черги, яка може застосовуватися:
- Для управління потоком клієнтів У відділенні клієнта може зустрічати призначений співробітник банку, оснащений Адміністратором або звичайним сенсорним екраном TD.
- Під час прибуття або реєстраціїПерсонал може бути оснащений Адміністратором або звичайним планшетом, а також ручним принтером для квитків.
- Для запису призначень на місці, під час прибуття чи очікуванняСпівробітник, оснащений Адміністратором або звичайним сенсорним екраном TD, зустрічає пацієнта.
Панель відгуків клієнта:
Статистичні дані та опитування клієнта в реальному часі.
Поєднання панелі зі системою черг дозволяє зіставити отриману оцінкуз важливими показниками, такими як час очікування клієнта, тип проведених транзакцій і час обслуговування. Або ж її можна використовувати в якості сенсорного екрану, на якому відображатимуться рекламні чи інформаційні повідомлення, окрім оціночного вибору. Нарешті, доступна також онлайн-версія з тими ж функціями.